Uncategorized

Hayata Ayak Uyduramamak

Bu bloga başlarken niyetim hiç de melankolik içerikli bir blog oluşturmak değildi, daha profesyonel, daha pozitif konular üzerine yazarım diye düşünüyordum ama zaman geçtikçe içimi döktüğüm, birileri okudukça duyulduğumu hissedip mutlu olduğum bir platforma dönüştü burası benim için.

E öyle olunca da son 3-4 yıldır yaşadığım en büyük problemin de köşede bir yerde dursun, belki benimle aynı şekilde hisseden birisi okur ben de bu konudaki yalnızlığımı paylaşmış olurum diye düşündüm. Son birkaç yıldır, sanırım iş hayatına atılmamla birlikte, hayata ayak uyduramadığımı, hatta dramatikleştiriyor gibi olmak istemem ama sık sık bu dünyaya ait olmadığımı hissediyor, benim dünyamla gerçek dünyanın çok farklı olduğunu ve ne yazıkki hayatı incelikleriyle yaşamanın mümkün olmadığını görüyorum.
Evet hayata ayak uyduramıyorum, 20’li yaşlarının sonunda bir genç olarak günümüz insanına ayak uyduramıyorum.
Onların ayak oyunları var ve kafalarında dönen binlerce tilki, ben ayak uyduramıyorum.
Yüze gülüp, dost gibi davranırken taktıkları maskeleri, arkadan da kuyu kazabilecek kadar kötü kalpleri var ben ayak uyduramıyorum.
Ayak uyduramıyorum hak yemelerine, adaletsizliği görmezden gelmelerine ve profesyonellik adı altında bana dokunmayan yılan bin yaşasın tavırlarına.
İnanmak istemiyorum büyük yalanlar söyleyebileceklerine ve hırsları uğruna bile bile bir canlıyı incitebileceklerine.
Ayak uyduramıyorum ben onların sahte sohbetlerine, kendilerine bile içten olamayışlarına ve 24 saat kesintisiz rol yapmalarına.
Ayak uyduramıyorum ben onların ego, makam, mevki yarışlarına. Kendilerini üstün başkalarını hor görmelerine.
Ayak uyduramıyorum güçsüzü ezmelerine, düşküne kör oluşlarına.
Ayak uyduramıyorum ben onların bencilliklerine, hep almayı ve paylaşmamayı öngören felsefelerine.
Ayak uyduramıyorum onların iyi niyetten anlamayan, kendilerini akıllı karşıdakini aptal yerine koyan anlayışlarına
Sürekli bir kargaşa, sürekli bir kaos içinde ve hep mış gibi yaşamalarına ayak uyduramıyorum.

Ben gerçekten ayak uyduramıyorum onların hep kötülerin kazandığı, sahte dünyalarına ve doğrusunu söylemek gerekirse bir gün ayak uyduracağım diye de ödüm kopuyor.

Leave a Reply

