Uncategorized

İki Yabancı

Nasıl uyur, nasıl uyanırsın biliyorum
Ne zaman uyuyup, ne zaman uyandığını da biliyorum
Bir günü saati saatine nasıl geçirirsin biliyorum
En sevdiğin yemeği, en sevdiğin tatlıyı, neli dondurma sevdiğini bile biliyorum
Neler seni mutlu eder biliyorum
Nelerden korkarsın biliyorum
Nelere sinirlenirsin biliyorum
Üzüldüğünde ne yaparsın biliyorum
Duygularını, önem verdiğin şeyleri, önemsediğin kişileri biliyorum
Annenin ölümü mü daha çok üzer seni; yoksa babanın mı biliyorum
Yaşadığın en utandırıcı olayı biliyorum
Güçlü ve zayıf yönlerin, aydınlık ve karanlık yanlarını biliyorum
Yüzünse tüm detaylarıyla ezberimde
Seni biliyorum, senin de beni bildiğin gibi
Öyleyse söyle bana iki yabancı gibi davranmakla yabancı olunur mu?

Leave a Reply

